Groenendal Standbouw bestaat al heel lang. We kunnen meer dan een goede stand bouwen. We focussen ons volledig op u als klant.
Groenendal Standbouw is een familiebedrijf dat al sinds 1965 bestaat.
Vader Tom Groenendal was van oorsprong timmerman in de decorbouw. Hij begon voor zichzelf in de standbouw met een auto, een aanhanger, een werkplaats en een opslag. Het standontwerp werd op de tekentafel op kalkpapier getekend.
Professionalisering van het standbouwbedrijf
In de jaren zestig zagen alle stands er min of meer hetzelfde uit: drie wandjes en een frieslijst ervoor. Maar met het groeien van de economie werden de stands steeds mooier en de presentaties gelikter.
Het bedrijf werd uitgebouwd met ontwerpers, verkopers en ander personeel. Dat zorgde voor verder professionalisering, maar ook voor een grotere afstand tot de klant.
De klant centraal
Inmiddels hebben wij geleerd dat uw succes op de beurs wordt bepaald door het contact dat wij met u hebben.
Hoe nauwer het contact, hoe beter onze stand kan aansluiten op uw bedrijf, de doelstelling voor de beurs en de bredere marketingstrategie.
Persoonlijk contact met partners
Wij werken nu met partners die we persoonlijk kennen. Mensen die zorgen voor de elektra, de verlichting, de vloerbedekking, het meubilair van de stand etc.
Daarnaast kennen we ook de buitenlandse toeleveranciers van internationale beurzen, waaronder de mensen die zorgen voor de plafonds en die met de heftrucks rijden.
Dat merkt u
De kwaliteit van onze dienstverlening is net zo goed gebleven, maar we zijn flexibeler en kunnen ons volledig concentreren op u als klant.
Dat merkt u als u met ons werkt.
Onze nieuwste beursstands
Beursstand Reedijk
Reedijk wilde een stand die hun logo en aanwezigheid op de vakbeurs zo duidelijk mogelijk naar voren zou laten komen. We tonen hun opvallendste product.
Beursstand J de Jonge
Een hospitality-stand met een bar als middelpunt voor informele gesprekken. De hoge stand biedt rondom ruimte voor campagnebeelden en productfoto’s.
Beursstand Easy Walker
Veel displays in deze winkel-stand, om zo het beeld te geven van een overdreven drukke winkel. Op de hoge displays tonen we het logo en de campagnebeelden.