Camel zocht een stand met binnenin een speelruimte om hun product onder de aandacht van de beursbezoekers te brengen, en het product te activeren.
De stand moest het uiterlijk krijgen van het Camel-product.
We hebben toen de smalle kant van de stand het aanzicht gemaakt. Hierdoor staat de bezoeker direct naast de stand, en is er, eenmaal binnen, minder afleiding van de rest van de beurshal.
Van buitenaf heeft de bezoeker een duidelijke eerste indruk van Camel en het product.
De zijkant van de stand is open en nodigt uit om binnen te komen en aan de activatie mee te doen. Hiervoor is een speelveld uitgekozen waar bezoekers ook omheen kunnen gaan staan.
We hebben aan de stand een kleine receptiebalie toegevoegd om de klanten en bezoekers op een snelle manier te kunnen voorzien van nieuwe aanbiedingen. Zo hielden we genoeg ruimte over voor ontvangst.
Camel heeft ons de opdracht gegeven om hun stand meerdere jaren te verzorgen. We gebruiken dit concept en standontwerp, maar zorgen ervoor dat het op verschillende oppervlakten kan worden neergezet. Dit doen we met modulaire standbouw.
De stand is bij ons opgeslagen.